keskiviikko 25. marraskuuta 2009




JIPPIIIII :)



Kirjoitin eilen Pukille ja Pukki sattumalta näki toivelistani pöydällä. Toiveena oli, että saisin jonkun hyvän kuvankäsittelyohjelman ja toive toteutui samantien. Mieheni sanoi, että hänellähän on ollut työkoneella Corel-merkkinen ohjelma iät ja ajat. No höh - eikä sitten minulle ole sanonut mitään.

Minä sitten siitä intoutuneena väsäilin kaikkea mahdollista, eihän siitä mitään tullut, muuta kuin kokeiluja toisensa perään, mutta ehkä myöhemmin, kun lukaisen vähän ohjeita, niin saatan jopa löytää sieltä jotain kivaa. Ainakin kivoja kehyksiä sieltä saa. Seuraavaksi voisin toivoa hiukan kärsivällisyyttä mitä ainakin tietokoneohjelmiin tulee. Kun pitäisi samantien osata ja saada aikaan ja kun se välillä on niin mahdoton yhtälö että :=

2 kommenttia:

Ainosofia kirjoitti...

Heipsan,
kauniita ovat kuvakokeilusi...
Meillä on kuule nyt sitten sama kuvankäsittelyohjelma. Minulla on Corel myös :)

Ja tykkään siitä tosi paljon. Uskonpa, että sinäkin tulet pitämään.
Bannerikin on tosi hieno <3

Arja kirjoitti...

Mulla on photoshop. Mut oon niin taula englannin kielessä, et hermot menee kun pitää kokeilla kaikki sataan kertaan :-)) Mukavaa torstai iltaa!